Pagina's

dinsdag 1 november 2011

Perspectief - Inleiding - deel 0 van 12

Vanaf donderdag 3 november ga ik hier in 12 updates een e-book plaatsen. Het betreft een verhaal dat ik begin dit jaar heb geschreven. Het heet ‘Perspectief’ en is opgedeeld in twee delen ‘Uit Perspectief’ en ‘In Perspectief’. Het is gebaseerd op een waargebeurde ervaring maar uiteraard heb ik vrijelijk gebruik gemaakt van het tooltje ‘romantiseren’. Klik verder en lees de korte inleiding. Waarschuwing! Afgezien van deze dagelijkse updates zullen er ook nog verslagen van visavonturen worden geplaatst. Wel een beetje de aandacht erbij houden graag! Damn!


INLEIDING:
Heb jij ook wel eens het gevoel dat je dreigt te verzuipen in je eigen enthousiasme? Dat je gewoon helemaal op hol slaat louter omwille het feit dat je bang bent iets te missen? En terwijl je niets mist en maar doordraaft, blijkt hetgeen dat je eigenlijk zoekt, verdwenen te zijn, niet eens te bestaan en misschien wel nooit zal kunnen bestaan. En zelfs met die wetenschap hunker je maar verder. De hunkering naar vrijheid, avontuur, bevestiging en af en toe een dikke vis. In een tweeluik neem ik je mee naar mijn zoektocht, eerst zoals het bijna gebeurde, direct gevolgd door hoe het eigenlijk is.

7 opmerkingen:

  1. Er was veel veranderd nadat de peuteraar van internet was verdwenen.... het werd saai.

    Maar kijk daar een nieuwe site een leuke nieuwe sprekende naam en andere kleuren.

    Maar wat f*cking fijn dat jou foto,s en schrijfstijl onveranderd zijn gebleven.

    Dat beloofd weer veel lees plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 0 van de 12!

    denk je dat wij niets beters te doen hebben?

    Gr julian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @AnTo: Misschien ben ik ook wel saai geworden... Nee hoor, ik ben meer gaan drinken! Altijd goed! Thanks voor de comps!
    @Julian: Ja! Dat denk ik. Wat is er nou belangrijker dan lezen over vissen wanneer je zelf te druk bent om te hengelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Rolf, lachen dat je weer ''terug'' bent man.

    Ind,ik heb nu ff niks beters te doen dan te lezen over het vissen..aftellen naar vrijdag,zucht.
    Proost hahaha
    Gr,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ayo Rolf,

    Mooi site weer! Ik ben heel benieuwd naar je boek en heb zoals je weet genoten van de vorige.

    Groeten
    Addy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn zoon vroeg me wat dat voor webshite was, Nat Vlees. Hij had net z'n eerste vriendin de bons gegeven. Ik zei dat make-up-sex ook niet alles is maar dat was voordat ik wist waar jij mee bezig was. Nu ik dit gezien heb is het duidelijk... weer zo'n geile aksie van ons peuterke...
    greets, Rasul&Seb

    BeantwoordenVerwijderen