Pagina's

vrijdag 25 november 2011

Duur Betaald & Moment van Verleiding!

Jongens, meisjes, heren, dames! Gewoon even wat keiharde commercie alhier maar met een goede reden. De komende 2 dagen, en nog wat uren, is er een prachtige aanbieding op Visdeal.nl! Boudewijn en ik hebben de handen ineen geslagen en besloten om voor één keer onze boeken als combinatie aan te bieden. Voor €35,95 ben je nu in het bezit van onze geestes-spruiten. Let op! De prijs is €35,95, er staat op de site van Visdeal een foutje. Er komen nog wel verzendkosten bij maar das logisch. Surf dus snel naar: VISDEAL...

3 opmerkingen:

  1. Duur betaald is dat niet, eerder goedkoop!
    Ik had bijna een moment van verleiding om toe te slaan op deze mooie aanbieding. Ware het niet dat ik deze prachtige werken al in het bezit heb.

    Gr Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dus in een moment van verleiding heb ik mijn boeken dus duur betaald.......

    p.s. maakt me niet uit hoor;ik vond ze allebei leuk leesvoer.zelfs voor die prijs!!!


    p.s.p.s. nu weet ik waar jullie je bollen van betalen......

    groet patrick

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wie zegt dat wij onze bollen betalen? :))))))

    BeantwoordenVerwijderen