Pagina's

zondag 27 november 2011

Hij kan het nog...

Boudewijn kan het nog. Getuige het verslag op zijn site. Kan ik het nog? Das de vraag. Woensdag en vrijdag gaan we weer aan de gang op dat verdraaide krabbenhol maar voor die tijd heb ik andere plannen.

Morgen, maandag dus, kan je me vinden aan de oevers van het water waar het ooit allemaal begon. Althans, het afstandsvissen. Ik moet om 13.00 uur bij de tandarts zijn en dus wordt het een minisessie. Precies zoals ik ze graag doe dus. En ondanks het feit dat ik er lang niet ben geweest, het visfeestje maar kort duurt en het feitelijk al nagenoeg wintervissen betreft, heb ik een goed gevoel. Er kriebelt wat, ken je dat?

Maar ook op een ander water heb ik gevoerd. Daar ga ik dinsdag heen. Van donker tot donker. Kan ik het nog? De komende dagen moeten dat uitwijzen. Vang ik onverhoopt niets (maar das ondenkbaar! Toch! Toch?), dan ben ik in ieder geval buiten en zie ik wellicht een ijsfukker of een ander stuk vliegend gevederte.

9 opmerkingen:

  1. Je kan het nog en dat zal je bevestigd krijgen zodra je water gaat bevissen waar een kleiner bestand aan scharen zit. Je kan het nog! Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge! Ik zit wel erg lekker weer hoor, hier zo op m'n ouwe plekkie. Maar waar is de wind? Nog een paar uurtjes, het zal toch wel gebeuren?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We want an update! Dan vis ik soortig een beetje mee van achter mn pc ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou vooruit dan maar Tsakkie :)

    Twee (wow!) piepjes inmiddels, geen runs, geen fluiters. Lig heerlijk te soezen in de zon. Laatste uurtje gaat nu in.......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend! Wel 2 piepjes, straks precies om 11:55 een valreepert, krijsende pieper en een dikkert op de mat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niks geen run om 11.55 helaas. Plak er nog 30 mins aan vast, tandarts moet maar wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 'Tsak'?? Wat is dat voor naam?

    Of bedoel je het geluid van een zwiepende hengel als je aanslaat? ''Tssakkkkk''

    Vette naam man!!

    Mijn god, waar gaat het hier over mensen....

    Gr,

    Pipo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blank, blanker, blanktst....
    ondenkbaar! Toch! Toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Pipo: Hoi beste kerel. Tsak is een vriend van mij. Ik stel voor dat je hem met rust laat. Hij gebruikt in ieder geval zijn eigen naam. Vorige keer heette je Hassan, nu weer Pipo. Kleutergedrag kan je maar beperken tot je school (Pantarhei toch? IP:62.21.233.186). Als je verder geen nuttige informatie wenst te delen dan wens ik je verder een fijn leven toe. Mocht je daarentegen iets nuttigs te melden hebben dan ben je ieder uur van de dag natuurlijk meer dan welkom!

    @Seb: Ik kan gewoon niet vissen man! Maar in genieten ben ik de beste :)

    Groetjes,

    Rolf

    BeantwoordenVerwijderen