Pagina's

donderdag 3 november 2011

Zoeken en vinden...

Gisteren was de dag dat er een nieuwe ‘winterplek’ moest worden gevonden. Was eerst Concrete Jungle te lastig, daarna bleek de Chiquita-plek te weinig op te leveren. Aldus zat ik 6 uur lang met Boudewijn in zijn bootje en peilden we ons suf…


Tussen de bedrijven werd er een beetje gecast met groot kunstaas. Het kleinste wat ik aan de clip hing was een dikke Balzer baars en die bleek uiteindelijk goed voor visje. Maar eigenlijk was dat dus niet waarom wij op pad waren. We zochten en vonden! En voerden meteen maar een paar kilootjes.

En dat heb ik net weer gedaan want morgen gaan we ‘testvissen’ op de nieuwe plek. We zitten weliswaar een klein stukje uit elkaar, een meter of 50, maar dat is noodzakelijk om zo efficiënt mogelijk alle dieptes te kunnen bevissen. En dan weer zo rap mogelijk een goed beeld te krijgen van waar die lijers uithangen. De plek heeft nog geen officiële naam maar ik noem mijn hoekje voor het gemak maar Playa Jantje en Boudewijns plek Costa Kees. Die laatste is natuurlijk aan verandering onderhevig want wie ben ik om zijn plek te benamen?

4 opmerkingen:

  1. Tering 6 uur lang lopen pielen en peilen... tis net werk, bijna dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Tsak: Maar dan onbetaald en veeeel leuker ;) Lig inmiddels alweer een uurtje in op Playa Jantje en het voelt goed. Tis echt een heel mooi plekkie om te zitten, nu nog vangen!!! Werk ze :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zes uur janken maar wat een mooie foto !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha succes op playa Gan! :)

    BeantwoordenVerwijderen