Pagina's

zondag 17 juni 2012

Varkensbaai, sessie 2

De tweede sessie in de Varkensbaai. Een ieniemienie-sessie van twee uur. Zal het ons Cubaanse taferelen opleveren? Of hebben we misgegokt en was de twintiger van de eerste sessie slechts een passant? Lees verder en weet het!
 
 
Ik kan vroeg. Boudewijn niet. Boudewijn kan tot laat. Ik niet. Wat te doen? Doorvoeren en wachten tot de logistieke mogelijkheden wat ruimer zijn? Of gewoon gaan. Tja. We gaan, er mot gevist worden, al is het maar voor twee uurtjes. We gaan dus, ik haal Boudewijn op en om dat te vieren heeft hij verse croissantjes geregeld. Ik heb KitKats-Chunky mini. Als toetje zeg maar.
 
In no-time bouwen we de meuk op. Ik links, hij rechts. Het boeit niet, we verdelen toch alles eerlijk. Binnen een kwartier knalt mijn obstakelhengel er vandoor, da’s snel. Een joggende mevrouw houdt geschrokken stil als ze mij kreunend in het carbon ziet hangen. Als de vis op de kant ligt stamelt ze ‘Zoo hee! Die’s groot’, voor de zekerheid check ik mijn gulp. Die zit dicht.
 
Bruut visje, gehavend door harde sex...
 
Game-on voor de Boudner. Deze keer een dril uit het boekje. Hij is blij als de vis het oppervlak doorklieft en ziet dat het een spieg betreft. Die spaart hij. Ik ben ook blij, het is een prachtige vis. Later blijkt dat het een oude vis is die niet teruggevonden kan worden. Dat maakt het eigenlijk nog mooier. Na precies twee uur vistijd taaien we af. De buit is weer binnen.
 
Check de kleur! Oude spieg, prachtige vis...
 
Waar zijn die varkens dan? We zijn bepaald niet ontevree maar er zit meer in... Vrijdag de volgende update in deze soap!

6 opmerkingen:

  1. Dit is verdorie een varken...;-)

    Als het een oude vis betreft,dan is het gewoon een varken.... Die ponden tellen dan geenszins.

    Prachtige vissen!

    Groet,
    Dale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. met zo'n dikke in je handen wat maakt 't dan nog uit of je gulp open staat, de hele wereld mag 't zien, toch... dat varkentje hebben jullie dan toch maar mooi gewassen !~)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Dale: Zo is het ook nog wel een keertje! :)
    @Seb: Oeps! Wat probeer je me te vertellen? Dat je een Platonische verhouding bent aan gegaan met een dikke dame?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weinig letters, veel humor en een hele mooie vis voor Boudewijn!

    Gr. Koen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker bezig weer zeg !!!
    Blijf ze vangen mannen !!!

    Groet Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kitkat-mini chunkys?? Ik zou die biggetjes van katja es proberen. Mooie vissen mannen!

    BeantwoordenVerwijderen