Pagina's

woensdag 20 juni 2012

Boy from the hood...

Soms is het gewoon lekker om even superkort te gaan hengelen. Gewoon een uurtje, of nog korter. Greep ik voorheen dan meestal naar de baarshengel, tegenwoordig spring ik op de scooter met twee afstandstokjes. Het lijkt een hele ondernemening voor zo'n korte sessie maar dat is het eigenlijk helemaal niet.



Eigenlijk zijn piepers overbodig, ik gebruik ze meer om mijn hengels te beschermen tegen hondenstront dan voor beetregistratie. Een net en een mat. Paar loodjes, wat rigjes en een handje ballen. Meer is niet nodig. O ja! Natuurlijk wel een unster! Stel je toch eens voor.....

Een paar dagen gelee beleefde ik weer zo'n minisessie. Uit en thuis binnen een uur en.... met vieze handen! Even een buurtschoffie treiteren zeg maar. Gewoon leuk om te doen en altijd met de kans op een verrassing. Leuk!


Boy from the hood tijdens een minisessie...

3 opmerkingen:

  1. Ik reageer eigenlijk nooit maar nu wel. Het is leuk dat je ook de moeite neemt om ook de kleinere vissen in een verslag te verwerken. En vergeet je unster niet! Stel je toch eens voor! ;p

    Frederick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rolluffie! Vang je wat? Hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kleinere vissen..ik heb daar ervaring mee ;-). Ik houd van die puberende vissen,hahaha.

    Op de missende schubben na,heeft deze streetfighter een prachtig schubbenkleed zeg!!Heel apart... Je zou bijna denken dat de vis 'stroef' zou aanvoelen... Ik heb een vergelijkbare vis ooit gevangen(zij het wat kleiner ;-)) die ook zo'n bouw had/heeft.. Die ging ook echt als een 'streetfighter....

    Mooie vis!

    Groet,
    Dale

    BeantwoordenVerwijderen