Pagina's

vrijdag 8 juni 2012

At

Mijn vriend is dood. Ik huil. At is mijn vriend en hij is dood. At was zo groot, zo sterk, zo lief, zo eerlijk, zo oprecht. Bij At was er geen sprake van of hij 50, 60 of 70 zou worden. At zou iedereen overleven. Als iemand het verdiende om onsterfelijk te zijn, dan was het At. Ik heb op ‘m gescholden, ik heb met ‘m gegierd. Maar altijd was het echt en oprecht, nooit geen toneelstukje, nooit niet eerlijk. En nu issie dood.
 
 
At, ik mis je. En als het mijn tijd is dan zoek ik je op, regel jij hengels, ik neem wel boilies mee. Tot dan ouwe reus! Irene, Joyce en Kelly; wees sterk, wees trots!

9 opmerkingen:

  1. Pfff Rolf

    Gecondoleerd man.

    Ik wens iedereen veel sterkt met het verwerken van het grote verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd kerel. Sommige dingen in het leven zijn gewoon niet eerlijk. Sterkte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. KUT. At is er vast trots op geweest om jou als vriend te hebben.
    Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee Rolf gecondoleerd.heel veel sterkte dinsdag Fons

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Morgen is de uitvaart. Ik ga spreken. Ik heb een rede geschreven. Droog zal ik het niet houden. Dat maakt niet uit. Het gaat over een vriend, dan maakt het allemaal geen moer meer uit of je staat te janken als een kind. En janken zal ik.

    BeantwoordenVerwijderen