Pagina's

maandag 2 april 2012

Status-update

Het is me een weekendje wel geweest zeg! Graag nodig ik je uit om een kijkje te nemen om de website van de Stichting PeuterFonds om te zien wat ik heb uitgespookt. Daarnaast wordt er nu al een dikke week gevoerd op diverse wateren. Maar omdat de temperatuur ronduit kut is en verwachting nog kutter, is de drive om te gaan hengelen ver te zoeken. Maar dan! Morgen ga ik naar MartinSB! Om diverse redenen maar vooral ook om te proeven, een besluit te nemen. Ik hou je op de hoogte....

5 opmerkingen:

  1. succes fijn proever !
    Hopelijk maak je de beste keus !

    mvg Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Peuterfondsdag ziet er gezellig uit! Die kids zullen vast een toffe dag hebben gehad! Mooi ook dat er extra aandacht is voor hen die zich zo inzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Rolf, en?en? Hoe was de proeverij?Je hebt toch niet alles doorgeslikt hoop ik?
    Heb je een keuze kunnen maken?
    Blijft toch erg mooi om te zien hoe het Peuterfonds zich inzet voor de minder bedeelde, die foto's zeggen alles.

    Petje af mannen! Of juist Peuterpetje op?

    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik wou eigenlijk precies 't zelfde zeggen als Peter, maar ik weet dat jij niet slikt netzomin als ik inhaleer...
    en ik ben onder de indruk van 't Peuterfonds, topverslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de foto’s van het PeuterFonds bekeken. Prachtig en respect voor iedereen die zich hiervoor heeft ingezet!

    Gr. Koen.

    BeantwoordenVerwijderen