Pagina's

donderdag 26 april 2012

Online hengelen!

Morgen (vrijdag) gaat de zon om 6.17 uur op. Dat betekent dat het een half uur eerder licht wordt. En dat betekent dan weer dat ik dan in wil liggen. De plek? Een lastige. Ik voer nu al drie weken en heb er drie keer kort gevist en geen piep gehad en geen vis gezien. Dat biedt perspectief! Toch heb ik hoop. De zon schijnt morgenvroeg en dat feit moet mij gaan helpen. Ik zal in dit topic live verslag doen van de gebeurtenissen. F5-en dus! :)
 

10 opmerkingen:

  1. Ik ben wat vroeg. Ga maar vast in het donker. Word wakker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, 6.00 uur in. Alles ligt goed. Het gekrakeel van ochtendvogels is enorm maar het water oogt angstig doods. Tot straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 7.30 uur. Een hazentukje en twee halve lijnzwemmers verder. Verdorie! Er zit iets van vis op de plek! Maar welke soort? Eentje is genoeg, 6 pond schub en ik ben content. 36-er spieg mag ook. Tot zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes de verdere ochtend. Ik probeer af en toe even te kijken :)

    Gr. Koen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En? En? En? ... en what's de watertemp?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 9.00 uur. Dit gaat 'm niet worden. Ik ga stoppen hier en ergens anders een uurtje 'freestylen'. Tot straks dus maar. @Boudewijn: ik ga even meten en vertel het straks hier....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 10.00 uur. Klaar. Ik ben verkast en lig in. Ik blijf hier een uur. Het water is hier 9 graden , op de eerste plek was het 10. Wat raar is want het is ondiep, donker en beschut. Magoe, we zullen zien. Tot later!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes man!10 graden,pfffff... Heb je geen kerps op Bonaire?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bijna 12 uur. Ik ben maar een half uur gebleven op plek 2. Had er absoluut geen vertrouwen in. Nu rondjes aan het rijden. Sta nu aan het Noordzeekanaal, god wat is dat toch gaaf. Daar moet ik echt weer eens vissen. Jongens bedankt voor de aandacht, tot een volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die Rolf, druk aan het peuteren.Langzaam komt de boel toch op gang, zon laat het wel afweten de laatste dagen, peuteren helpt.

    doe je best groet,

    Arnoud

    BeantwoordenVerwijderen