Pagina's

donderdag 5 april 2012

Beslecht...

Jawel! De teerling is geworpen beste vrinden, het pleit beslecht, het lot bezegeld. Dit lezend zou je kunnen denken dat er iets ernstigs is gebeurd. Welnee! Ik ben juist in een jubelstemming. Check die brokken dan in het logo hieronder! ‘Come on Bertje, Bertje, COME ON!’ (Jeugd van Tegenwoordig, Bertje vs Yayo).


‘ik dacht eens beter een nachtje niet
dan dat ik nacht geniet
dus beter een dagje, dagje niet, dacht je niet?
ik dacht eens beter een nachtje niet
dan dat ik nacht geniet
dus beter een dagje, dagje niet, dacht je niet?’


Nog maar eentje dan, ook NL-talig maar dan van de oude stempel, Herman van V.

‘Ik ben vandaag zo vrolijk
zo vrolijk zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk
zo vrolijk was ik nooit
Ik was wel vaker vrolijk
heel vrolijk, heel vrolijk
maar zo behoorlijk vrolijk
was ik tot nog toe nooit’


Man! Wat heb ik een rotsvast vertrouwen in hetgeen ik gekozen heb. Ik heb geproefd. Ik heb geknepen. Ik heb geknepen, gelikt en gesmakt. Als een connaisseur stond ik daar. Twijfelend, wikkend, wegend, denkend, peinzend. Maar uiteindelijk beslissend. Ik ga voor zwart! Ik ga voor grove hashballen! Boem. Bam! Black Octupus en Unforced Hemp moeten het gaan doen voor mij. En weet je wat? Ze gaan het doen! Zo arrogant durf ik best te zijn.

Beter wordt het niet!

Ik besluit te zeggen dat ik geen spijt heb van mijn keuze. Sterker nog, ik ben meer dan overtuigd dat MartinSB bij mij past. En hopelijk ook omgekeerd. De mensen achter het bedrijf zijn gewoon erg leuk, aardig en meedenkend. Dat vind ik belangrijk. Een gratis bal is leuk maar het gevoel, het hele plaatje moet kloppen. Dus daarvoor dank Martin, Marina, Sander en Marvin! Tot de volgende big!

12 opmerkingen:

  1. Ziet der goed uit ouwe, voor die hennepballen!
    Moet goed komen!
    Toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind trouwens die octopus ballen wel een beetje eng, of ze gaan er helemaal los op,.... of niet. Maar denk dat er weinig tussen in zal zitten.
    Bam!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hot dang ! Some trip them fish gonna have !)
    een gedicht brengt een lach op het gezicht.
    Sukses & Plezier ?~)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit! Een hele goede keuze lijkt me.
    Vangse!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou niet aan jouw ballen willen ruiken ouwe!!
    Maar effe zereneus; die octopus komt wel goed op jouw type water;) en hennep is altijd goed.
    Er zijn luxere problemen, maar deze was echt luxe. Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wanna hark?
    Ziet er inderdaad mooi uit. Al een extra SD-kaartje en accu bij je toestel gestopt?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er goed uit Rolf nu nog er wat mee vangen !!!

    MVG En vang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waarom werkt die hoofletter 'z' niet? Niet in de updates maar ook niet in de reacties. Raarrrrrrr.

    @Gasten: De tijd zal het leren maar ik ben er echt van overtuigd dat het aan de ballen niet kan liggen. Wordt het een dramatisch harkseizoen dan kan ik alleen mijzelf blamen... Ook lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wie de blaren op de handen heeft... heeft geharkt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wel heel geile plaatjes van al die zwarte en bruine ballen... die andere fel kleurige ballen ook ;)You'll be busy harking those 'biggen' en 'zwijnen'

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha de jeugd prachtig.

    Sorry voor het harken (Sorry, the machine)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. he rolf,
    volgende keer een keer chocolat salty balls proberen;
    volgens chef "tha thing"
    stick 'm in your mouth and suck 'm.
    harkse,
    patrick
    tjeemig de peemig hennepballen

    BeantwoordenVerwijderen