Pagina's

maandag 23 april 2012

In het mandje!

Een druk maar bevredigend weekend zit er op. Afgelopen zaterdag met het PeuterFonds op pad, check de website! En gisterenvroeg zelf eventjes op pad. Klik door voor een vis!
 
Eigenlijk was ik een beetje klaar met de Lijkengang, wilde gewoon wat anders. Meer groen, meer vogels, minder debielen. Maar ja, de echte voorjaarsplekken lopen nog niet echt. Ik heb geen zin om de vis wel te zien maar niet te vangen. Dat deed ik vorige week drie keer en dat is wel even genoeg. En dus toch maar weer gaan voeren op de Lijkengang. Niet tevergeefs. Want terwijl NL nog lag uit te kateren gisterenochtend, lag ik om 7.00 uur in en stond een uurtje later te drillen...
 
Pats, 18 pondjes pure vispret!
 
Schijt maar uit die boiliedrab, beste vrind!
 
Nog maar een keertje!
 
O ja, hou deze website in de gaten. Er staat iets te gebeuren! Iets waar je als echte visliefhebber ongetwijfeld heel blij van zal worden!

11 opmerkingen:

  1. Rolf welke brug is dat precies ???

    Mijn benzine is namelijk op, en ik moet nog even wachten tot mijn salaris is gestord !!!

    MVG stalkertje

    Ik hoop van u te horen !!!

    mooie vissen weer hey !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was dus weer even lekker bijkomen ;)
    Enne... instant8 zo aan het kleurtje te zien?

    Ben benieuwd naar het spannende gebeuren... ons niet te lang in spanning laten hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Sander: Ga maar zitten hoor Sander, er zwemt er nog eentje, de rest heb ik al gevangen :)
    @Tsak: Yeps, Instant8 strikes again! Effe wachten nog op bijzonderheid vriend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben blij om te zien dat die vissenschijt toch een vage glimlach op je gezicht weet te brengen, een fijne knoeperd hoor !~)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie vis weer hoor!
    Ben benieuwd wat er gaat gebeuren..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Flinke pennen op de achtergrond ;-)

    Mooie vis. Wat mij opvalt aan de foto met boiliedrab... ik zie allemaal "strepen" over die schubben lopen. Weet jij misschien de oorzaak daarvan? Schuren ze ergens langs? Komt het omdat ze ontlasting "kwijt" moeten en daardoor met een bepaald gedeelte van hun lichaam ergens tegenaan schuren? Misschien allemaal onzin wat ik vraag,maar valt me wel op...

    Groet,
    Dale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Seb: Ik glimlach nooit, ik ben gewoon vaag.... :)
    @Dennis: Je moest eens weten!
    @Dale: Ja! Ik had het nog geen eens gezien. Wat op zich al raar is want ik ben echt een 'detailist'. Maar ik heb een goede reden! Hahaha, maar da's nog effe geheim. Maar je hebt helemaal gelijk, die krassen zijn vreemd. Ik denk niet dat het komt door dat de vis z'n ontlasting kwijt moet. Zal eerder te maken hebben met de hoeveel aan ijzer, hout, plastic en andere rotzooi op de bodem. Van de iets van 20 runs die ik (we) heb gehad komen er 18 van 1 plekje van 30 bij 30cm (straattegel). De rest doet niks en overal is het een enorme puinhoop. Normaal aast een kerp met zijn kop naar beneden en raakt de buik de bodem niet. Welicht moet het beestje nu zo diep tussen de troep wroeten dat die krassen het gevolg zijn? Ik weet het niet maar het lijkt me aannemelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie vis weer Rof, maar als ik het verslag op de Peuterfondssite lees en de foto's bekijk was dat ook een hele leuke dag! En ook die dag is er veel vis gevangen en louter blije gezichten!
    Jij ook nog van de mjam mjam taart gesnoept?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Dres: Ja man! Weer een heerlijke dril ook :)
    @Boudewijn: Ik heb het petje opgegeten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lekker bezig weer ouwe heb je daar ook toenvallig pistashenoten gevonden????????????????????????

    BeantwoordenVerwijderen