Pagina's

vrijdag 6 april 2012

Alles komt goed...

Het is vrijdag, Goede Vrijdag. ‘Nou, dat bepaal ik toch liever zelf wel’, bromde ik mezelf hedenochtend uit bed. Met een ietwat vettig hoofd van een fout gevallen biertje of twaalf van de avond ervoor, was het eerst zaak de brakheid weg te wassen onder een gloeiend hete douche. Bweuh…


10.00 uur, nog steeds verrottig. Ik zit te typen, een verhaaltje voor de aanstaande Dé Karperwereld. Maar ik heb mijn kop er niet bij, ik moet naar buiten. Ik bel Boudewijn, hij wil ook naar buiten. We gaan samen naar buiten. Gewoon om te loeren, wat te voeren en misschien even te drillen. Alles komt goed! Check de serie pix hieronder en ook de website van Boudewijn!

Mooie, trage schub...


Lekker chillen in de zon...


Bijna onzichtbaar...


Spiegel richting de 10kg...


Ander watertje, even pennen...


Pang! Een klatser uit de 'Beulenpoel'...


En ook eentje voor pappie...


Hup, groeien jij...

Drie uur banjeren aan de waterkant en mijn hoofd is weer fris, wat nou paracetamol? Gewoon de horizon tegemoet en genieten van de verborgen natuur in een grote stad. Boudewijn, het was tof. Heel tof! Wat een geweldig Goede Vrijdag!

9 opmerkingen:

  1. Was een toffe dag en nog vis op de kant ook! Je hebt me nog steeds niet verteld wat die vis je nou influisterde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Boudewijn: Mmmm, hij mompelde iets over de NO-hoek van het water en een gaypink-popupje... Wat zou dat betekenen???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vette sjit,
    gaan vissen en nog vangen ook...
    patrick

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Patrick: Hehehe, ja, 't mot niet maller worden ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekkere foto's! Die bieden een hoop mooie perspectieven. Erg mooie schubjes... Nu maar hopen dat ze gezond en sterk worden plus een pondje of 30 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rolf de karper fluisteraar.
    Lekker bezig geweest, dat is 1 ding wat zeker is !

    MVG Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik kan 't niet laten, Proud Boud and Rough Rolf did it again ! Mooie pix en dit belooft inderdaad veel goeds... !~)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik kan 't niet laten, Proud Boud and Rough Rolf did it again ! Mooie pix en dit beloofy inderdaad veel goeds !~)

    BeantwoordenVerwijderen