Pagina's

zondag 29 april 2012

De nacht ervoor...

Woon je in Amsterdam? Dan is het best wel logisch dat je op 30 april of de avond ervoor de binnenstad mijdt. Woon je echter in die binnenstad en dan ook nog eens op wellicht de meest populaire plek, de Jordaan, dan doe je mee aan het feestgedruis. Net een halfuurtje gewandeld, een korte impressie.
 
 
Mijn stad! Niet raar dat ik trots ben...
 
Noordermarkt..
 
Gaypink rulez!!!
 
Met Ajaxshirt, logisch!
 
Hier voer ik dus al twee weken! Damn boy! :)
 
Morgen lekker vroeg een rondje lopen totdat al de bezopen idioten de trein uitstappen. Als ik zin heb maak ik nog wat fotootjes en plaats die dan op deze site. Ga je vissen morgen? Veel succes! Deze jongen gaat feesten. Jiehaa!

7 opmerkingen:

  1. Is het plekkie bij de Lijkengang nog vrij? 5 eurie, mag je met een 35+ schub op de foto ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor deze impressie, nu weet ik weer waarom ik blij ben dat ik in een achterlijk dorp in verweggistan woon... !~)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een voerbootje is leuk!, maar dit is wat overdreven!
    Gr, Fons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toploodje is wel es handig!!

    Gr, Dres

    BeantwoordenVerwijderen
  5. iK ZOU HET VOOR HET KANTJE houden
    Wel gezellig zeg

    mvg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die foto van de eerste "Dame". Das een(voormalig) stratenmaker uut mien durp! Hhaahaha. Naam: "Krolse Karla",hahaha.

    Groet,
    Dale

    BeantwoordenVerwijderen