Pagina's

zondag 3 maart 2013

Lekker niet!

Hiep hoi! Ik kan eindelijk weer eens een blank online zetten. Dat is lang geleden! Vanochtend wist ik samen met Sander precies nul karpers te vangen op de Lijkengang. En dat voelt eigenlijk best wel goed!


De afgelopen twee maanden heb ik mezelf verzopen in het snoekgeweld. Niks ging er fout, de ene na de andere groenjas was de haas en zelfs een paar meters waren tijdelijk de lul. Als het allemaal zo makkelijk gaat dan is op een gegeven moment de lol er wel af. Als je de zoveelste tachtiger probeert ‘los te schudden’, dan is het tijd om bij jezelf ten rade te gaan en te herpakken. Ik heb herpakt.

De gracht doet het niet...

Vandaag krijg ik wat appjes van Boudewijn. Of was het gisteren? Sjees! Zelfs dat weet ik niet meer! Hij is op pad met Wouter. Ze hebben er vijf en een dikke snoekbaars. Ik word er niet warm van en getuige de toon van de tekst in de app, Boudewijn ook niet. Meer dan 100 snoeken passeerden de afgelopen twee maanden de revue, de helft hebben we nooit geplaatst. Meer dan de helft niet.

Uitgekiend voer... Het mocht niet baten...

Eindelijk lijkt het er op dat de temp omhoog gaat. En dus heb ik weer teveel plannen. Straks is het weer makkelijk om een vis te vangen, dus nu moet het gebeuren. Wel kut dat ik precies nu het twee weken ontzettend druk krijg. Eigenlijk heb ik het al druk, de afgelopen week heb ik slechts een uur of 20 geslapen. Dat zal dan ook wel de reden zijn dat ik zaterdagavond om 19.00 uur ‘even’ ging liggen en pas weer om 7.30 uur zondagochtend wakker werd. Precies op tijd om met Sander te gaan blanken op de Lijkengang dus! En dat voelde lekker, heel lekker!

7 opmerkingen:

  1. is dat dan een soort van 'opladen' voor de strijd?
    maar goed good times are on their way!
    en dat het straks makkelijk een vis is te vangen, is dat een belofte???

    in iedergeval komt goed en doe je best....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Sergei, er is altijd wel wat... Of het loopt niet, is het te warm, zijn er teveel muggen, is het te druk aan en op het water, zijn de vissen te klein. De uitdaging blijft! Da's het leuek van vissen... Onder andere :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon keihard door blijven gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus u zegt dat u op de dag des heren geen vin veroert hebt ? Is dat correct, meneer Bounan ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De volgende sessie Rolf, de volgende sessie ouwe !!!

    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kietelende zonnestralen, tjilpende vogels, man wat lekker! Het filmpie is bijna af, dan is het écht afgesloten dat vissen op rovers!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat jullie niets op de mat hebben weten te trekken! Maarja als je ''lekker'' geblankt hebt is altijd beter dan heel ''drama'' geblankt. Ik hoop dat ik ook ''lekker'' kan blanken aankomende vrijdagnacht ;)

    BeantwoordenVerwijderen