Pagina's

woensdag 14 maart 2012

De Vis5daagse - inleiding

Ik heb hard gewerkt. Echt hard. En dat moet je als pensionada natuurlijk niet doen, da’s minimaal dommig te noemen. Er is maar één remedie om zo snel mogelijk weer in mijn oude stramien te komen en die heet…. VISSEN!


En dus ga ik vissen. Donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag. En misschien dan ook nog dinsdag en woensdag. Maar dat weet ik nog niet. Vijf dagen vissen! Hoi hoi hoi! En om het allemaal nog leuker te maken ga ik op 4 totaal verschillende wateren vissen en de laatste dag ga ik terug naar de plek die het meest opleverde (of waar de blank het best aanvoelde). Welnu, ik heb er zin an, je bent welkom om hier af en toe stiekem te kijken of er wat gebeurd is. You never know!

Ik noem dit gedoetje heel creatief ‘De Vis5daagse’. Hoe kom je erop? Dit was de inleiding. Morgen begin ik op boezemwater, vrijdag een schrale poging wagen op het wijde nat, zaterdag weet ik nog niet, zondag natuurlijk de Lijkengang en maandag… Maandag hangt dus af van de eerdere vier dagen. Tot morgen dan maar.

7 opmerkingen:

  1. Spannend! Succes en have fun.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toe maar, meteen vol gas als ik geblesseerd buitenspel sta ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit. Gruwelijk lekker welteverstaan. Hengels in het water, 5 meter voor mijn neus. Ik zit onzichtbaar, dat maakt het nog mooier. De dooie aalschoft rechts is ook leuk. Kom maarrrrr, ik ben er klaar voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmmmm, tis rustig. Paar keer verlegd mss dat dat helpt. Zwemt wel karper, niet groot maar dat boeit niet. Net een klapper voor de deur van een jagende snoek, echt vlakbij! Oja, en een ijsvogel, die zijn ook weer wakker dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Potverdomme 5 dagen lekker vissen.
    Ik hoop dat je op de vijfde dag niet eens meer kan kiezen waar.
    Karpers die op alle stekken ontwaken uit die f...ing winter pIEEEEEEEEEEEEP.
    Vang ze Rolf.
    Gr

    BeantwoordenVerwijderen