Pagina's

maandag 10 september 2012

Eén foto is genoeg!

Afgelopen weekend was ik op het Eiland van Maurik alwaar de Lure&Fly plaatsvond. Ik was daar in functie als voorzitter van het PeuterFonds. Met in totaal 15 vrijwilligers hebben wij middels een gigantische tombola geld opgehaald zodat we ook in 2013 weer zieke kinderen blij kunnen maken aan de waterkant. Uiterlijk woensdag staat er op de website van het PeuterFonds een uitgebreid fotoverslag. Eén foto mocht ik echter speciaal voor NatVlees gebruiken. Omdat ik ‘m zo leuk vind!


Barbara Kijewski, of beter bekend als ‘Babs’, is de Duitse Ed Stoop. Enige verschillen zijn er echter wel. Zij was ook in Maurik en ik mocht eventjes met haar op de foto. En dat, beste vrinden, vond ik nou echt 's een keertje leuk! Wat vind jij?

Wat vind jij dan?

6 opmerkingen:

  1. Waar heeft ze d'r rechter hand nou zitten? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vis weer Rolf, doe je goed ouwe !
    Groet SK

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'k hoop dat je haar hebt gewogen en weer teruggezet...
    zo'n bakvis verdient 't :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad boudewijn,volgens mij wordt rolf gerolt!!!
    inderdaad andres,meer plaatjes van babs.....
    moet je em zien glimmen,de gruisbuik.
    als je dan toch een weekend vissen moet missen dan moet er wel compensatie zijn.

    groet,patrick

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die picture past wel heel erg goed bij de naam van je blog...

    "Nat Vlees, over vissen en andere levensbehoeften".

    Dit is een van de andere levensbehoeften, wat sta je te glunderen man.....

    Je zou haast het mooie doel van het Peuterfonds vergeten. Tof om te lezen dat het een succes was, er zullen weer een hoop kinderen met een lach aan de waterkant verschijnen! Komt Babs ook?

    Groet, Peter





    BeantwoordenVerwijderen