Pagina's

donderdag 23 februari 2012

2,5 uur keihard blanken...

Woensdag. Gehaktdag? Nee niet, helemaal niet. Leest voort en pink een traantje mee...


Vandaag zou ik met Boudewijn gaan harken. Helaas was zijn CV ontploft en moest hij wachten op de monteur om dit op te lossen. En dus ben ik alleen gegaan. Eigenlijk had ik al meteen geen zin meer maar ik was echt toe aan een hap frisse lucht. In feite sloeg het allemaal nergens op en dus kwam de blank ook helemaal niet hard aan. Ik ben aardig murw wat dat betreft. Ik denk echt dat ik schrik als ik ooit nog eens een run krijg!

Morgen naar hetzelfde water, nu wel met de B-man. Eens zien of dat wat oplevert. Dan vrijdag met Ole op pad, daar acht ik de kans op een vis wat groter. We zullen zien. Stay tuned want het kan nu niet lang meer duren...

Ter info: De foto in het logo is van een bak met brasems die ik in 2007 fotografeerde in de Hanos. Klaarblijkelijk zijn er echt mensen die betalen voor die slijmjurken...

4 opmerkingen:

  1. Just keep the heat on! Temperatuur is flink aan het stijgen dus t ken niet lang meer duren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch gaat het een x gebeuren dat je beet melder het uit gilt !!!
    Ik weet het zeker Rolf.

    MVG Sander Kunst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rolf ,ik heb mijn beetmelder maar uit gezet ,kan ik er niet meer van schrikken ....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. the best laid plans ... het is mooi dat je je niet laat afschrikken door dat straffe blanken maar nu vind ik 't zelfs tijd worden voor een vette run, zet 'm op, kuifje !~)

    BeantwoordenVerwijderen