Pagina's

donderdag 11 oktober 2012

Project X - MEK

'Over vissen en andere levensbehoeftes', dat is de ondertitel van deze site. Nu één keer niet over vissen, één keer over ander levensbehoeftes. Want, beste vrienden, ik vraag jullie te helpen. Help een vriendin van mij een website te winnen. Geen geseik nu, gewoon luisteren en daarna doen.... Klik door!


Marijke is een lieve meid, moeder van twee toffe kids en na een mooie carriere bij de overheid op zoek naar iets anders. En laat ze nu ergens donders goed in zijn! Fotograferen! En nu wil het geval dat ze zich heeft ingeschreven voor een wedstrijd. Een wedstrijd waarbij zij een gratis website kan winnen, die dan dus gemaakt wordt door een echt goed bedrijf. En daar kunnen wij bij helpen! Doe het dan!

Ga naar mijn FaceBook pagina en LIKE mijn posting over MEK fotografie. Of surf direct naar de desbetreffende website en doe het zelfde.

Luister, zonder drama's vrienden. Ik geef jullie meerdere malen per week een kijkje in mijn visleven. En daar beleven jullie ongetwijfeld iets van plezier aan. Nu heb je de kans om gratis iets terug te doen. Paar klikkies ouwe! Ik reken op je!

O ja, ik vind het natuurlijk het leukst als je het LIKEd via mijn FB-pagina, dan kan ik zien of het effect heeft... Enne, aangezien je al voldoende onzin op je eigen FB-pagina plaatst, kan je nu iets zinnigs delen. Doen hoor! Kom op, Marijke moet winnen!

6 opmerkingen:

  1. Top! Het aantal LIKEs op MEK is inmiddels verdubbeld en ze staat bijna tweede!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marijke was er niet bij ..toch maar gestemd op Marieke;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was dus niet zo handig...schaam me.. inmiddels hersteld naar MEK!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. que pasa? ik probeerde via jouw fb link mek te liken maar er staat nix, je hele wall afgezocht maar geen mek post... en op de rechtstreekse mek link wordt ik ook niet veel wijzer... help me to help you?

    BeantwoordenVerwijderen