Pagina's

zondag 14 oktober 2012

Even rustig, ik zeg je toch....

Soms moet het even. En dit is zo’n moment. Ik ga een weekje offline. Maandag 22 oktober gaan we weer knallen maar ik heb simpelweg wat lucht nodig. Van de week heb ik twee uitvaartceremonies. Dat vind ik al aangrijpend. Kwestie van keuzes maken. Ga ik mijn ‘sparetime’ besteden aan mijn internetvriendjes, of ga ik zaken op orde stellen en de tijd die overblijft gunnen aan zij die mij lief zijn? Geen moeilijke keuze, dat begrijp je wel. Lees even door, er volgt nog een kort epistel en een foto van een vis die nog niet eerder op deze site in vol ornaat te zien is geweest…


Ik zal zeker vissen aankomende week. Er is ook al gevist. En er is ook wel weer wat te melden. Maar liever lever ik geen half werk, ik ben er met mijn kop efkes niet bij. Area 51 gaat gewoon door maar een klein beetje geduld wordt op prijs gesteld. Van de vijf voerplekken die ik al weken onderhield zijn er precies ‘nul’ over. Althans, als je 5 dagen niet gevoerd hebt dan is de investering wel naar de kloten. In mijn visie dan.

Dat het leven meer dan vissen is, dat wist ik wel. Ik mag er graag diep in verdrinken en spartel niet snel als ik dreig te verzuipen. Vandaag is echter een goed moment om wijs te zijn en de schubben van mijn hart te poetsen en de harde waarheid onder ogen te zien. Enfin, ik zie jullie maandag de 22e wel weer en tot die tijd verblijf ik met Appelsientje! Ciao, Rolf….

Op 22 april ving ik deze vis die even later de cover van Dé Karperwereld zou sieren... Hartje Mokum!

5 opmerkingen:

  1. Soms is het vervrissend om even wat gas terug te nemen.
    En Kelere zeg wat een goud klomp hab jij gevangen !

    Groet Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volkomen normaal om ff de handrem wat aan te trekken.
    Doe rustig aan en tjeezus wat een vis, likkt wel een oranje reddingsboei

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dus toch de koi vijver van de buren .......
    relax man en tot gauw

    groet,patrick

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelijk heb je mijn vriend, ff pauze doet niemand kwaad...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tuurlijk kies je voor diegenen die je lief zijn! Je bent een mens… gelukkig wel :) Neem de tijd Rolf.

    Gr. Koen.

    BeantwoordenVerwijderen