Pagina's

zondag 4 december 2011

SKP 2011

Als ‘nieuw’ lid van de karpercommissie van de Amsterdamse Hengelsport Vereniging mag ik mij tegenwoordig ook bezighouden met uitzettingen van karpers. Onder de bezielende leiding van Joris Weijtjens en René Moolhuizen was het vandaag weer zover. Helaas was René op vakantie maar Joris wist ook zonder hem de regie in handen te houden. En wat een mooie vissen hadden deze twee heren op de kop weten te tikken! Een fotoverslag...



Ik plaats speciaal geen foto's van vissen want die bewaar ik voor mijn update op het COS-forum, dat vind ik meer op z'n plaats.

Het was een geweldige dag!

3 opmerkingen:

  1. Was weer gezellig !!!
    En uiteraard gelachen !!!

    MVG Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt wel of ik er helemaal niet was?! ;)
    Je zat dan ook behalve op je fotografiestoel ook op je praatstoel. Mooi fotoverslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was een geslaagde dag. Diverse wateren zijn weer een paar mooie spiegels rijker.

    BeantwoordenVerwijderen