Pagina's

maandag 3 december 2012

De Sint in mij...

Ik vis wel maar ik plaats niets. Geen tijd, druk met dingen en zaken en bezigheden ook! PeuterFonds, Sinterklaas, m’n konijnen redden van wintersterfte. Dat soort gedoetjes dus. Wel belangrijk, daar niet van, maar het gaat ten koste van het updaten. En dat is tegen mijn principe. Je doet iets of niet. Of je meldt de reden waarom het even wat minder los is. Dat doe ik dus nu.


Eerlijkheidshalve is de keuze niet zo moeilijk. Of ik plaats een update met foto’s en een leuk in-mekaar-geknutselde banner hier, of ik maak een surprise voor de ‘Grote Kleine Man’. Geen keuze eigenlijk. ‘GKM’ gaat voor alles. Altijd, toen, nu en straks. Dus jammer voor jullie, fijn voor die kleine neuzelaar.

Er is natuurlijk wel gevist en er is natuurlijk ook gevangen maar daarover later meer. Eerst maar eens even deze pepernotenweek zien door te komen. Vergeet je schoen niet te zetten en als er geklopt wordt…. NIET open doen!

3 opmerkingen: