Pagina's

vrijdag 13 januari 2012

Doe het dan!

Sander Kunst. Je kent hem niet? Wel, Sander is een toffe gast, een karpervisser die zijn ding doet en niet zeurt of miept als dingen tegen zitten. En nu zit hij thuis met zijn poot in de kreukels. En dus vind ik dat wij hem een hart onder de riem moeten steken door iets aardigs te zeggen op zijn blog. We gaan voor minimaal 25 reacties! Doe mee! Flikker op met dat anonieme gedoe, wees een kerel! En heb jezelf een blog? Zet dit er dan op. Sander is niet dood! Hij leeft! Check: Boezemkarpers en reageer! Niet zeuren, DOEN!

8 opmerkingen:

  1. De stand staat momenteel op 6 reacties. Niet genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gebeurd zelden dat ik in de verlegenheid word gebracht en het ook echt ben Rolf.
    Heb altijd me zegje klaar, alleen deze x had ik ruim 2 uur nodig om te bedenken wat ik hier op jou blog zou moeten neer zetten.
    Ik heb al veel leuke reactie,s gehad en moet bekennen dat het me motiveerd om morgen toch 1 stoute schoen aan te doen, en om die andere been een zak dan maar he.

    Bedankt Groeten Sander.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beter nu dan de tweede week mei.... Zijn trouwens al over de helft!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog acht reacties te gaan! Nu ook op Facebook gezet!

    Check 'Rolo Peut' op Facebook...

    http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=519615549

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rolf gaat er echt voor !.
    Zag het er net al bij staan Dat ie via facebook was bezocht me blog.
    Dadelijk word ik nog een bn-er met me brokke poot.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 16 uur geleden heb je het geplaatst en nu al 20 reactie,s ongeloofelijk !!!

    Rolf Vanavond ook nog op hard van Nederland ??? hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sander, kam je haar even, Jeugdjournaal komt zo langs......... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HAHAHAHA hij is goed.
    Ik doe me mooiste strik om.
    Me haar moet niet te netjes zijn anders kom ik niet over als een echte visser.

    Mvg Sander

    BeantwoordenVerwijderen