Pagina's

zondag 9 oktober 2011

Snotte-Rig

Bweuh!

Aldus de enige juiste samenvatting van hoe ik me op dit moment voel. Best wel verrot. Het heerst zegt men. Das allemaal goed en wel maar ga lekker ergens anders heersen. Gele snot druipt uit mijn neus, koppijn en een algeheel lamlendig gevoel. Top. Zeker nu ik aan niets anders dan vissen kan denken. Een jaar geen koudje gehad en nu dus wel. Zielige ik…

Ready to be unfreezed...


Ultralicht. Dat was het plan voor morgen. Niks geen potten met popups, gewoon een paar gripzakjes. Zes stukken lood, misschien vijf, ik dub nog. Sowieso wordt er niet bezuinigd op zoet, zwart nat. Das een levensbehoefte en dientengevolge onmisbaar. Maar dat seikerige gevoel in mijn pan doet mij twijfelen. Ik wil, moet en zal. Maar is het verstandig? Morgen hoor je het.

Ultralight... (+ Paracetamol)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten