Pagina's

zondag 2 oktober 2011

Neuzelarijtjes...

Zondagavond alweer. Als dit er op staat waarschijnlijk maandag. Bij mij gaat de nieuwe dag echter pas in wanneer ik wakker word. Dat zijn de regels en daar moet je het maar mee doen. Laat ik even verder neuzelen…

Gisteren zat ik in Holten. Daar vond alweer het 13e PeuterFonds-evenement plaats sinds de oprichting. Ondanks het feit dat ik precies 0 bezoekers heb (best wel een lekker ontspannen gevoel!) kan ik toch geen foto’s plaatsen. Die komen eerst op de site van het PeuterFonds terecht, das logisch.

Aankomende week word leuk. Dinsdag ga ik met Maarten op ‘zee’ vissen. Binnenzee dan. 25000 hectare water, daar zal toch wel een vis zwemmen? En vrijdag ga ik met mijn wintervismaat (naam persoon later bekend te maken) voorvissen op de beoogde winterplek. Uiteraard betekent dit weer een hoop voorvoerwerk maar dat hoort erbij. Ik heb ook iets nieuws bedacht voor dit Blog. Ik wil een wekelijjks terugkerend item (jaja!), het moet een leuke naam krijgen, iets met NV (NatVlees) of zo. Jammer dat er niemand dit leest, moet ik verdorie alles zelf bedenken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten