Pagina's

donderdag 11 juli 2013

Zomerreces!

Beste visvrienden, de maanden juli en augustus zijn voor mij de drukste van het jaar. Uiteraard ‘moet’ ik diverse malen op vakantie, daarnaast liggen er weer tal van schrijfopdrachten voor de diverse magazines, moet ik eventjes hard trekken aan VISSEN magazine en staan er twee grote PeuterFonds-evenementen op stapel. Don’t get me wrong! Het is allemaal even leuk, maar…


Ik probeer altijd kwalitatief zo mogelijk goed te updaten. ‘Afraffelen’ vind ik echt een heel vies woord. Liever even de stekker er uit dan halfbakken verslagen en verhaaltjes het wereld-wijde-web op knallen. Vandaar dat ik besloten heb om tot 1 september geen verslagen te plaatsen. Uiteraard blijf ik wel een beetje hengelen, dat is nu eenmaal een levensvoorwaarde! Dat betekent dat er in september waarschijnlijk veel te beleven valt op NatVlees! Sneak-previews van mijn belevinkjes aan de waterkant kan je de komende tijd sowieso volgen via mijn openbare Facebook-profiel.

Ik wens jullie allen een lekkere zomer met veel mooie vissen en graag tot 1 september!

Deze vis ving ik op 9 juli 2013, een lekkere afsluiter!

5 opmerkingen:

  1. Nice catch! En die in het water staan release is helemaal vet! Wordt hard werken komende maanden. Cheers mate!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Scherp Tsakkie! Heel goed gezien... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijne vakantie(s) peut en veul suvves tot 1 september!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar zit je dan ? Schiet is op jonguh !
    Een gemis voor de blogger wereld !

    Groet Sander

    BeantwoordenVerwijderen