Pagina's

vrijdag 12 mei 2017

#enter_the_saone - VLOG XL

Een week lang vissen aan de Saône (480 km), één van Frankrijks meest brute rivieren! In directe verbinding met de Rhône (812 km)… Geen lichte opgave, wel een enorme uitdaging! Aan de hand van Nicolas Chevret viste ik 6 nachten en dagen, 4 alleen, 2 met Nico… Een verslag en vooral een filmpje. Een VLOG XL deze keer.



Ik hou het kort, de video zegt immers genoeg… Ik ving in totaal iets van 20 kopvoorns, 9 meervallen tot 170 cm (best groot!!!) en slechts 2 karpers. Dat klinkt niet goed, maar dat was het wel want ik klatste een ware rivierbeuker de kant op. Mijn grootste vis ooit! En dat van zo’n bruut water, heerlijk! Wel, hieronder wat foto’s en nog lager bijna 13 minuten VLOG-plezier, have fun!

 Bruut, sterk en van een grotemannen-water!
 
 Niet echt vervelend...
 
 170 cm meerval, dat is best zwaar na een nacht zonder rust...

 Tja...

Wat een beuker, mijn grootste ooit en dan van zo'n water!
 
Uiteraard in HD en geluid aan! ;)


2 opmerkingen:

  1. Jemig! Wat een vissengeweld! Heerlijke week gehad zo te zien.
    Zeven dagen lang stinken in een tentje op grote mannen water. Best wel jaloers...
    En gefelici met je p.r! Prachtige vissen. Stuk voor stuk!

    BeantwoordenVerwijderen