Pagina's

vrijdag 3 maart 2017

Maart roert zijn staart....

Afgelopen woensdag was het weer zover! Vissen! En net als de woensdag ervoor samen met Andres. We bevisten twee wateren… Een klein putje waar maar één vis zwemt, maar wel een goeie! Een twotone rijen van richting de 30 pond. Hoe die vis daar komt? Geen idee! Vorig jaar zagen we ‘m en probeerde ik ‘m diverse malen te verleiden. Het lukte niet en nu ook niet. En een kanaaltje met een wat groter bestand. Dan maar verkassen. 

Ik heb gevoerd, een hele kilo maar liefst en ook nog eens volvette boilies. Maar dat deed ik op maandag en dinsdag voerde ik niet, zou het lukken? JA! Het lukte! Weliswaar pakten we de wat minder gewichtige broeders, maar dat deert niet. Die dikke lijers komen ook nog wel een keer aan de beurt! Binnen een minuut was het raak...

 Geen beuker, wel een 1 maart vis!
 
En eentje voor Dres...
 
Ook Dres deed goede zaken met een vrolijk schubje. Het waren 3 mooie uren. Na een knakworstje uit de 2e thermos en nog wat lauwe koffie uit de 1e thermos waren we nog voor de file al tevreden. Zo doe je dat! Kijk even mee naar VLOG #3 die over deze sessie gaat…
 
 

3 opmerkingen:

  1. Hahaha wat een hartstikke leuk filmpje, we hebben dubbel gelegen. Ik kijk uit naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morgen weer op pad, hopelijk gebeurt er wat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aparte boilie op de naald. En jullie zagen ze ook nog vliegen.

    BeantwoordenVerwijderen