Pagina's

vrijdag 26 december 2014

Kerstochtend - nostalgie in een notendop...

Er gebeuren momenteel mooie dingen in mijn leven! Na tig jaren heb ik opeens een P-vergunning en dat biedt perspectieven... Op kerstochtend ging ik op pad met de pen... Met mijn oude penhengel. Lees HIER het verslagje dat ik op Facebook plaatste... Klik door voor de hele foto...


De komende tijd ga ik genieten van mijn nieuw verworven mobiliteit. Het is bijna bizar hoe tof het is om naar buiten te kijken en mijn auto te zien staan. Dat lelijke ouwe ding gaat mij een hoop visjes opleveren...

Merry Fishmas to y'all!

3 opmerkingen:

  1. de man wordt opgewonden van henk.........
    heerlijk gevoel als je spullen pakt die je jaren niet hebt gebruikt en het dan weer lukt.
    en dat vlak voor kerst!!!
    kadootje!!!!!!!

    groet,patrick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vis, gefeliciteerd. Pennen blijft toch het mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gekke Henk!! Gekke carpy!!

    Maaruh...nu je, je auto voor de deur heb staan, ben je toch niet van plan om lui te worden he....;p..

    P.s veel graten hè.....die krengen.

    BeantwoordenVerwijderen