Pagina's

donderdag 19 juli 2012

Nog eentje dan...

De op één na laatste update alvorens ik mijn digitale hengels aan de wilgen hang. Deze keer een boos visje maar dat was zijn probleem…


In mijn schuur liggen zakken met voer, dozen met voer. De verleiding is groot om te plempen maar ik doe het niet. Ik doe niets anders dan de afgelopen 10 jaar en het heeft altijd gewerkt. Dus waarom veranderen? True, ik vind het leuk om af en toe eens iets geks te ondernemen, gigantisch te voeren met mais of tijgers. Maar met boilies? Mmmm, ik ben toch wel een beetje zuinig wat dat betreft, zelfs nu ik ze gewoon krijg.

Nog een paar dagen en ik taai af naar Frankrijk. Daarover meer in de laatste update voor de vakantie. Maar ik moet wel gewoon nog efkes vissen, het weer is zo bruut en feitelijk hartstikke constant. Dat kan niet mis gaan toch? Het gaat niet mis. Ik vang een boze schub, het ding is echt geïrriteerd. En terecht! Word je opeens uit je habitat gesleurd door zo’n mal ventje met grijze slapen en een dikke grijns. Hoe zou jij je voelen dan?

Kijk 'm 's boos zijn!

Ik vang een boos visje en ben tevree. Nog een paar dagen en dan ben ik pleite. Maar daarover later meer in de laatste update voor de vakantie.

5 opmerkingen:

  1. Deze vis straalt kracht uit !
    En wat een kleuren weer !

    Nice catch ouwe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. holy cow wat een atleet (nee, ik bedoel die vis hehehe). Heb zelf de enige van de avond verspeeld... 0%
    Geen blog mee te vullen dus. Aan de andere kant werkt de aanpak, dat is weer positief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Sander: Ja, 't was weliswaar een mini maar wel eentje met karakter.
    @Ate: Oké dan! Op het water waar we laatst over mailde? Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n robbertje vechten! Knappe snuiterd weer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo mal ventje met grijze slapen en een dikke grijns, dit exemplaar ziet eruit om op een plankje te spijkeren en dan te laten zingen als je 'm op z'n buik kriebelt... tja, zo voel ik me ook wel eens...
    Pas wel op voor de franse vis, les poissons se jeter à la bouillabaisse, of zoiets. Gevaarlijk lekker.
    Bon voyage !!

    BeantwoordenVerwijderen