Pagina's

vrijdag 30 september 2011

Riff Raff

Ik heb een boot! Nou ja, ik mag een boot lenen voor een meerdaagse sessie. Daarvan ben ik helemaal happy geworden en dat is dan ook meteen de reden dat ik nu hard zit te grijnzen naar het beeldscherm...

Vriend John, die gast met maar één been, heeft een boot. Die ligt aan een openbare steiger ergens in Amsterdam (die boot dus, niet dat been). Met allerlei handige staalkabeltjes en een constructie van bevestigingsogen heeft John zich zijn ligplek min of meer toegeeigend. In Amsterdam is zo'n mooie plek schaars en er zijn veel kapers op de kust.
De gemeente vindt de actie van John niet okee en dreigt zijn boot weg te slepen als hij niet onmiddellijk de boel verwijderd en een andere oplossing regelt. Maar ondanks dat John een erge handige jongen is, wordt het voor hem lastig om met die ene poot op de boeg van zijn schuitje te balanceren en van allerlei aanpassingen te maken. En daar kom ik om de hoek kijken.

Ik help John met de aanpassingen aan zijn boot of beter gesteld zijn wijze van aanlegmogelijkheden, als tegenprestatie mag ik de boot lenen wanneer ik wil vissen. O yes! IJmeer, here I come!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten